ABD’de Dijital İzleme Alışkanlıkları Araştırması

ABD’de Dikkat Çeken Araştırma: İzleme Alışkanlıklarımız

ABD'de Dikkat Çeken Araştırma: İzleme Alışkanlıklarımız

Talker Research isimli bir araştırma şirketi, ABD’de dikkat çeken bir araştırma gerçekleştirdi. Bu çalışma, 2.000 kişi ile yapılan ve anket usulüne dayanan bir araştırma olup, sıradan bir bireyin bir yılın 5 gününü Netflix veya YouTube gibi dijital platformlarda izlenecek içerikler aramakla geçirdiğini ortaya koydu. Araştırmaya göre, yalnızca izleyecek bir şeyler bulmak için 110 saat harcıyoruz. Bu durumun temel nedeni ise çevrim içi platformlarda çok fazla içerik bulunması olarak belirlendi.

Teklif Formu

Ad Soyad *
Fill out this field
Telefon *
Fill out this field
E-posta *
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
Detaylar *
Fill out this field

Bununla birlikte, geliştirilen bazı araçlar, pek çok kullanıcı için oldukça faydalı bir çözüm sundu. Araştırmaya katılanların %75’i, çevrim içi platformların algoritmalarının izleme geçmişine göre önerilerde bulunmasından memnun olduklarını ifade etti. Ancak dikkat çeken bir diğer husus, katılımcıların yüzde 51‘inin kendilerine sunulan tüm önerileri izlemek istediklerini belirtmeleriydi. Yine de bu kullanıcılar, önerilen içerik sayısının “bunaltıcı” bir seviyeye ulaştığını da kabul ediyorlardı.

Çevrim İçi Platform Arayüzlerine Önem Veriyoruz!

Araştırma kapsamında katılımcılar, hayallerindeki çevrim içi platformlarla ilgili de görüşlerini paylaştı. Burada oldukça çarpıcı veriler elde edildi. Örneğin, katılımcıların %52’si, bir platforma üye olma sürecinde kullanıcı arayüzünün oldukça önemli olduğunu düşündüğünü ifade etti. Ayrıca, araştırmaya göre ABD’li bir kullanıcı, herhangi bir çevrim içi platform için en fazla 46 dolar ödeme yapmayı kabul ediyordu.

Araştırmanın bir diğer önemli bölümü ise kullanıcıların çevrim içi platformlardaki hayal kırıklıkları üzerineydi. Bu bağlamda, kullanıcıların %79’u, kullandığı bir platformda ek ücretlerle karşılaşmak istemediklerini belirtti. Ayrıca, çevrim içi yayın platformlarındaki en büyük sorunlardan biri de içeriklerin önceden haber verilmeden kaldırılıyor olmasıydı. Araştırmaya katılanların %23’ü ise platform üyeliğini iptal etmenin zorluklarından şikayetçi olduğunu ifade etti.

Fiyat Bilgisi Al

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
Fill out this field

Hızlı İletişim

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
Fill out this field

Blog Yazıları